Om forfatterne

Charles Fadel Charles Fadel er en global uddannelsesteoretisk leder og ekspert, fremtidsforsker og opfinder. Han er grundlægger og formand for Center for Curriculum Redesign, gæsteforsker ved Harvard Graduate School of Education, formand for uddannelseskomitéen ved BIAC/OECD, medforfatter til bestselleren 21st Century Skills, grundlægger og formand for Fondation Helvetica Educatio (Genève, Schweiz), senior fellow, human capital ved The Conference Board, senior fellow ved P21.org. Han har arbejdet med uddannelsessystemer og institutioner i mere end 30 lande. Han var tidligere Global Educations Leader ved Cisco Systems, gæsteforsker ved MIT ESG og UPenn CLO og investor i Beacon Angels. Han besidder en BSEE, en MBA og fem patenter. Charles’ fulde biografi kan ses på: http://curriculumredesign.org/about/team/#charles 
    
Maya Bialik Maya Bialik er forfatter, redaktør og syntetiserer forskning ved CCR. Hun er passioneret optaget af rigtige fortolkninger og anvendelse af videnskab på det personlige og det politiske niveau. Hun er også medstifter og associeret direktør ved The People’s Science, en nonprofit-organisation, der forbedrer forholdet mellem videnskab og samfund. Hun afholder workshops om videnskabskommunikation, improvisation og tværfaglighed. Maya besidder en Master i Mind, Brain & Education fra Harvard, og hendes baggrund inkluderer forskning og skrifter om komplekse systemer, uddannelse, miljøvidenskab, psykologi, neurovidenskab og lingvistik. Følge hende på twitter: @mayabialik.  
    
Bernie Trilling Bernie Trilling er grundlægger og administrerende direktør for 21st Century Learning Advisors og tidligere global direktør for Oracle Education Foundation. Han har fungeret som bestyrelsesmedlem ved Partnership for 21st Century Learning (P21), medformand for den komité, der udviklede P21’s regnbuelæringsmodel, og er for øjeblikket senior fellow ved P21 og senior fellow ved American Leadership Forum. Han var leder af Technology in Education Group ved WestEd, et nationalt amerikansk uddannelseslaboratorium, og var ledende producer for undervisning ved Hewlett-Packard Company, hvor han hjalp med at lede et banebrydende globalt interaktivt fjernlæringsnetværk. Bernie var medforfatter til 21st Century Skills: Learning for Life in Our Times og har skrevet kapitler til bøger som antologien Deeper Learning: Beyond 21st Century Skills. Han er en fremtrædende taler og workshopleder ved talrige uddannelseskonferencer. 


Køb bogen på Dafolo-online.dk. Gå til webshoppen.