
| | Nadia Holmgren, cand.pæd.pæd.psyk., driver til daglig den familieterapeutiske praksis FamilieFlow. De seneste 14 år har Nadia desuden været partner og pædagogisk-psykologisk konsulent i kursus- og konsulentvirksomheden i to i. Både som familieterapeut, som underviser i trivselspsykologi og -pædagogik, som aktivt skolebestyrelsesmedlem og som mor til to brænder Nadia for at skabe en god skole og et godt liv for alle børn.
| | | | Nanna Paarup, master i positiv psykologi, cand.merc. og proceskonsulent, har www.skolekonsulenter.dk og er forfatter til bogserien "Værktøjer til klasseledelse". Hun arbejder med kompetenceudvikling for lærere, pædagoger og ledelser i skoler og på ungdomsuddannelser med særligt fokus på den gode undervisning, teamsamarbejde og udvikling af professionelle læringsfællesskaber. Nanna er redaktør for Kognition & Pædagogik og med til at etablere et internationalt netværk for Positive Education. Hun søger konstant efter nye veje til at involvere, engagere og motivere både elever, lærere og pædagogisk personale i undervisningen.
| | | | Mette Marie Ledertoug, ph.d., postdoc i Positive Education, er oprindeligt uddannet folkeskolelærer og psykolog cand.pæd.psych., master i positiv psykologi og har 20 års praksiserfaring. Mettes fokusområde er optimal læring og trivsel, særligt på folkeskoleområdet, hvor hun laver forsknings- og udviklingsprojekter. Som forfatter har hun udgivet en række bøger og artikler. Desuden er hun med i et internationalt samarbejde omkring Positive Education og medarrangør af konferencer og tiltag i forbindelse hermed. Gennem sin karriere har Mette set en lang række elever, der ikke lærer og trives optimalt. Hun er derfor engageret i en indsats mod kedsomhed i læring og tror på, at det vil gøre en positiv forskel.
| | | | Louise Tidmand, ph.d.-studerende med projektet "Livsduelighed på Skoleskemaet", cand.pæd.pæd.psyk. og pædagogisk leder i StyrkeAkademiet ApS såvel som forfatter til en række forskningsbaserede trivselsmaterialer til brug for blandt andet skole, ungdomsuddannelser og forældre. Hun er initiativtager til og interventionsdesigner i det landsdækkende Projekt Skoletrivsel. Hun efteruddanner pædagogisk personale i hele landet i, hvordan de konkret kan arbejde med Positive Education, social-emotionel læring og trivselsfremmende indsatser i et styrkeperspektiv. Med 15 års erfaring som folkeskolelærer/voksenunderviser brænder Louise for at omsætte forskning og viden til konkret praksis.
|
| | |
|