Topbanner-7400-Feedback_i_danskfaget

 

Velkommen til hjemmesiden for Feedback i danskfaget 

 

Feedback fylder meget i den danske skolediskurs i disse år. Det skyldes ikke mindst den newzealandske uddannelsesforsker, professor John Hattie, der med sin forskning viser, at feedback har stor og positiv effekt på elevers læring. Med afsæt i Hatties omfattende internationale undersøgelser af feedbackbegrebet præsenterer og diskuterer bogens forfattere forskellige måder at forstå og praktisere feedback i danskfaget på. Bogen henvender sig til lærerstuderende, lærere i folkeskolen, udviklings- og læringskonsulenter, skoleledere og andre med interesse for feedback i danskfaget.

 

Læs indholdsfortegnelsen og indledningen her.

 

”Det er en meget kompetent udgivelse både for lærerstuderende og lærere. Den teoretiske del er velbegrundet og veldokumenteret, og bogens hoveddel med konkrete bud på anvendelse af feedback i danskundervisningen, er meget praksisnær og inspirerende både for studerende og praktikere. Det er en god udgivelse, som kan være med til at højne danskundervisningen.” 
- Fra lektørudtalelsen fra Dansk BiblioteksCenter

 

 

 

 

 

Køb bogen på Dafolo-online.dk - Gå til webshoppen

|